Tez-tez verilən suallar

  • ADSEA ilə necə əlaqə saxlaya bilərəm ?
  • Azərbaycan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinin tabeliyində hansı qurumlar var ?
  • Azərbaycan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinə işə necə qəbul ola bilərəm ?
  • Vətəndaş qəbulu nə zamandır ?
  • Su təchizatı və tullantı sularının axıdılması xidmətlərinin təşkili hansı Qanun və Qaydalarla tənzimlənir ?
  • Su təchizatı və tullantı sularının axıdılması sisteminə qoşulmaq üçün hara müraciət etməliyəm ?
  • Yeni mülkiyətçiyəm, həmin ünvana məxsus abonent kodunun öz adıma rəsmiləşdirilməsi üçün nə etməliyəm ?
  • Su təchizatı sisteminə qanunsuz qoşulma halı olduqda dəymiş ziyan hansı qaydada hesablanır ?
  • Suölçən cihazların quraşdırılması ödənişlidirmi ?
  • Suölçən cihazın sərfiyyat yükləmə kartı itirildikdə və ya zədələndikdə yenisi ilə əvəz olunması üçün ödəniş edilməlidirmi ?
  • Suölçən cihazın istismar vəziyyətinin laboratoriya şəraitində yoxlanılması ödənişlidirmi ?
  • Abonent koduma online şəkildə etdiyim ödənişi smart karta yükləmək üçün nə etməliyəm?
  • Mexaniki tipli sayğacın göstəricisi oxunmadıqda (abonent tərəfindən şərait yaradılmadıqda) və ya sayğac işləmədikdə sərf edilmiş suyun həcmi hansı qaydada hesablanır?
  • Bir ünvanda verilən suya və axıdılan tullantı sularına görə yaranmış borcla bağlı istehlakçıya məxsus borcu olmayan digər sahələrin su təchizatı dayandırıla bilərmi?
  • İstehlakçı ona təqdim edilmiş hesab üzrə gecikdirilmiş ödənişlərini (qalıq borclarını) hissə-hissə ödəyə bilərmi ?
  • Suölçən cihaz olmadıqda əhali qrupu üzrə su təchizatı və tullantı sularının axıdılması xidmətlərinə görə hesabat hansı qaydada aparılır?
  • Suölçən cihaz olmadıqda istehlakçıya məxsus mənzildə və ya fərdi yaşayış evində ailə üzvlərinin sayında dəyişiklik olduqda nə etmək lazımdır ?